Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Najpotężniejsza klasa |
Barbarian |
|
0% |
głosów: 0 |
Bard |
|
25% |
głosów: 1 |
Wizard |
|
0% |
głosów: 0 |
Cleric |
|
0% |
głosów: 0 |
Druid |
|
50% |
głosów: 2 |
Rouge |
|
0% |
głosów: 0 |
Monk |
|
25% |
głosów: 1 |
Paladin |
|
0% |
głosów: 0 |
Ranger |
|
0% |
głosów: 0 |
Warrior |
|
0% |
głosów: 0 |
Sorcerer |
|
0% |
głosów: 0 |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
vader
bladedancer
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 2735
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: się biorą dzieci? ;P
|
Wysłany: Pią 20:04, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
qrde, ale masz problemy. Nie gadaj już tu o tym bo uznam to za spam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Spencer
headhunter
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 22:41, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ej no, ustaliliśmy przecież, że mateusz wyciąga osła z wody
Poza tym to kolegę coś niecoś ominęło...
P.S. skoro przeszukałeś pomieszczenie zwracając uwagę na pułapki, no to raczej logiczne, że ogórek nie jest pułapką oraz nie wystrzeli ci w twarz i stracisz przytomność nie?
Ostatnio zmieniony przez Spencer dnia Pią 22:43, 18 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sarevok990
Battle mage
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Z Greyhawku
|
Wysłany: Sob 13:46, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ale jak przeszukałem całe to widziałem ogórki w szafie. Po to jest przeszukiwanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
vader
bladedancer
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 2735
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: się biorą dzieci? ;P
|
Wysłany: Sob 14:03, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kij baseballowy. Chcę dostać. I zrobić z niego użytek. Okey, mistrzu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sarevok990
Battle mage
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Z Greyhawku
|
Wysłany: Sob 14:48, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
w zasadzie kij baseballowy to maczuga/buzdygan a ty je możesz używać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spencer
headhunter
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Sob 22:41, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Mateusz... SHUT THE FUCK UP!! A żebyś wiedział, że kij/maczuga/buzdygan/korbacz/obuch/młot/cep (co kto woli) będzie użyte na twojej głowie. Jeżeli do tego chcesz Maćku użyć tego czegoś, to Ci kolejne piętro wieży zrobie, całe zawalone bronią miażdżącą. A może kilka pułapek zmienię.... Z patelniami, prawda Macieju?
|
|
Powrót do góry |
|
|
vader
bladedancer
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 2735
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: się biorą dzieci? ;P
|
Wysłany: Nie 17:19, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
oui of course ;d
to walnij mi chociaż skrzynkę z mistrzowskim baseballem... takim, żebym na pewno trafił-chcę to zrobić za jednym zamachem: ładnie i przyjemnie
aby nie było że spam:
u mnie nie można. Ale na propozycje godziny jestem otwarty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sarevok990
Battle mage
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 1451
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Z Greyhawku
|
Wysłany: Sob 19:17, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Eeee myślałem że drizzt to epik a tu 16 poziom tylko
(eksport srebrnych marchii : bohaterowie )
@Trzeba przyznać że odwalili kawał dobrej roboty z tą 4 edycją, co nie ??
edit by vader
|
|
Powrót do góry |
|
|
vader
bladedancer
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 2735
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: się biorą dzieci? ;P
|
Wysłany: Nie 12:56, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie do końca. Z tego co na razie wiem, wygląda to tak:
1.Rewolucja w czarach-bardzo dobra zmiana, o wiele przyjemniejsze granie magiem. Możliwe, że sam popróbuję się pobawić sorkiem, dzięki nowej mechanice,
2.Ciekawy pomysł z resergem, czyli leczeniem samodzielnym; ciekaw jestem tylko jak to można obliczyć,
3.Rewolucja w charakterach-załamka. Jest tylko dobry, neutral i zły, z tego co widziałem na promocji. Jednym słowem: tragedia,
4.Największy minus: uszczuplono ilość klas o np: barbarzyńcę, druida (debile), mnicha (to akurat mi zwisa) i jeszcze czegoś. Teraz ma to wyglądać tak jak normalnie, ale np sorc może iść bardziej w siły natury, przez co "nie stanie sie druidem, ale może go imitować"-sranie w banie. Może być też inne wyjście-zrobią drzewko ewolucji postaci jak w Lineagu-z woja można iść w kogoś o aparycjach zręcznościowych lub siłowych-z tego pierwszego w łucznika/sztyleciarza, a z drugiego w tanka itd. W każdym razie uważam, że tu sprawę spieprzyli.
Podsumowanie: ogólnie autorzy wszystko próbowali uprościć, a więc jest mniej umiejętności ;/ KP jest stałe i tak samo rzuty obronne, chociaż to ostatnie to b dobry pomysł. Mechanika podczas samej walki i dotycząca testów bardzo została uproszczona, z tego co mówił Arthus i nie wiem czy to dobrze. Więcej debili, którzy wcześniej D&D uważali za zbyt skomplikowane będzie w to grać po prostu.
Ostatnio zmieniony przez vader dnia Nie 12:58, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|